Kompresszor BM 11+11/410 Airpress (HONDA GX160) 10 bar 4.8 hp/ 3.6 kW 247 l/min 2 x 11 l

minus-circle Nincs raktáron

SKU 36755
  • heroicons/solid/check-circle A rendeléseket 3 munkanapon belül kiszállítjuk magyarországi készlet esetén, ellenkező esetben európai készletről 7-10 munkanapon belül.
  • heroicons/solid/check-circle Csak Magyarországon belül szállítjuk!
  • heroicons/solid/check-circle Ügyfeleink 98%-a elégedett a választásával.

Product details

SKU 36755
EAN 8712418265996
Súly nettó (kg) 70 kg
Hossz (mm) 1 230 mm1,23 m
Szélesség (mm) 710 mm7,1 dm
Magasság (mm) 750 mm7,5 dm
Meghajtás V-alakú szíj meghajtás
Start manuális
Motor típus Honda GX270 SX4
Motor erő (LE/kW) 4.8 HP / 3.6 kW
Szivattyú tipus PAT38A
Hengerek száma 2
Fokozatok 1
Szivattyú fordulatszám (rpm) 1070
Üzemanyag benzin
Levegő-fogadó Igen
Légtartály (l) 2 x 11
Horganyzott tartály Nem 
Munkaterhelés (munka/pihenő, %) 60/40
Maximális nyomás (bar) 10
Bekapcsolási nyomás (bar) 8 bar
Befogadó képesség (l/perc) 411 L/m2,466 kL/s
Szabad levegő szállítás (l/perc) 247 L/m1,482 kL/s
Szabad levegő szállítás (m3/óra) 14,82 m³/h4,117 dm³/s
Zajszint dB A 0mm 81
Zajszint dB A 4 mm 61
Zajszint dB A 7 mm 56
Hangerőcsökkentés Nem 
Fő levegő csatlakozás (") 1/2
Olajmentes Nem 
Utánhűtő Igen
Közbenső hűtő Nem 
Kerekek Igen
Szűrő reduktorral Nem 

Product description

Kétdugattyús belső égésű kompresszor BM 11+11/410 (Honda GX160)

A BM 11+11/410 belső égésű kompresszor egy rendkívül hatékony, dupla tartályos rendszerrel rendelkező készülék, ideális professzionális terepi alkalmazásokhoz. Az erős Honda GX160 motorral felszerelt modell nagy teljesítményt és mobilitást biztosít, így ideális megoldás az építőiparban, a mezőgazdaságban és a mobil szervizben.

Fő műszaki paraméterek:

  • Honda GX160 motor: 4,8 LE (3,6 kW) teljesítményű négyütemű benzinmotor, amely megbízhatóságáról és alacsony üzemanyag-fogyasztásáról ismert és könnyű indítás az automatikus dekompressziós rendszernek köszönhetően. Az OHV kialakítás (felsőszelepek) optimális égési hatékonyságot és nagy tartósságot biztosít.
  • Kapacitás 247 l/perc: A kétdugattyús mechanizmus 247 l/perc légáramlást biztosít, amely lehetővé teszi a fejlett pneumatikus szerszámok hatékony tápellátását.
  • 10 bar üzemi nyomás: A kompresszor eléri a 10 bar maximális üzemi nyomást, ami alkalmas nagy levegőigényű pneumatikus szerszámok és eszközök működtetésére.
  • 2 x 11 literes dupla tartály: két 11 literes tartály nagyobb nyomásstabilitást biztosít, és lehetővé teszi a hatékony működést rövidebb töltési ciklusokkal, ideális helyszíni alkalmazásokhoz.
Kétdugattyús belső égésű kompresszor BM 11+11/410 (Honda GX160)

Fejlett megoldások tervezése:

  • Alacsonyabb fordulatszámú alumínium szivattyúa: A szivattyú kialakítása csökkenti a készülék súlyát, az alacsonyabb fordulatszám pedig növeli a kompresszor tartósságát. A 60–40%-os munkaciklus kevesebb terhelést biztosít az alkatrészeken, ami hosszabb élettartamot jelent.
  • Mobilitás és tartósság: A nagy, felfújható kerekekkel és ergonomikus fogantyúval felszerelt A BM 11 kompresszor +11/410 könnyen szállítható még egyenetlen terepen is, ami minden körülmények között teljes mobilitást biztosít.
  • Rezgéscsillapító rendszer: A beépített rezgéscsillapító rendszer növeli a használat kényelmét, minimalizálja a vibrációt és biztosítja a készülék stabilitását működés közben.

Alkalmazás:

A BM 11+11/410 belső égésű kompresszor ideális választás professzionális terepmunkákhoz, mint az építőipar, a mezőgazdaság, a kertészet és a mobil műszaki szolgáltatások. A dupla tartályos rendszernek, az elektromos áramtól való függetlenségnek és a szilárd felépítésnek köszönhetően megbízható megoldás a legnehezebb munkakörülmények között is.

Válassza a BM 11+11/410-et és élvezze az erőt, a hatékonyságot és a mobilitást, amely minden terepi követelménynek megfelel!

Dokumentumok

Vevő vélemények

Write Your Own Review
You're reviewing: Kompresszor BM 11+11/410 Airpress (HONDA GX160) 10 bar 4.8 hp/ 3.6 kW 247 l/min 2 x 11 l
loader
Betöltés...

check-circle You submitted your review for moderation.