Törvény
Vásárlás az Airpress Polska korlátolt felelősségű társaságnál
Jogszabályzat
Érvényes 2018.09.01-től.
Megfontolt vásárlást kérünk. A B2B kapcsolatokban megrendelt áruk nem téríthetők vissza, kivéve, ha az Eladó beleegyezik.
AZ AIRPRESS POLSKA ÉS A VEVŐK KÖZÖTTI TRANZAKCIÓKRA VONATKOZIK VEVŐK: TERMÉSZETES SZEMÉLYEK (fogyasztók és vállalkozók), JOGI SZEMÉLYEK, JOGI SZEMÉLYISÉG NÉLKÜLI SZERVEZETI SZEMÉLYEK
Elérhetőségeink:
Airpress Polska Sp. z o.o.
utca. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
NIP: 852-23-76-978
TEL: 61 652 57 00
E-mail küldése: bok@airpress.pl
Vásárlás az Airpress Polskánál
Az Airpress Polska cég a következő rendeléseket fogadja: online áruház, telefon, e-mail, fax és postai úton.
Az Airpress Polska a nemzetközi Airpress csoporthoz tartozik. www.airpress.pl webáruházunkban Lengyelország egész területén található postai címekre adhat le rendelést. Ha más országokba szeretne vásárolni/szállítani, látogasson el a www.airpress.net oldalra
A nyomdai hibák jogát fenntartjuk. A katalógusban és a weboldalon található termékek színei eltérhetnek a valóságtól nyomtatási és technikai okok, számítógép beállítások, grafikus kártya, monitor beállítások stb.
Megrendelés visszaigazolása
Amikor a megrendelt áru elhagyja a központi raktárt/gyártó székhelyét, e-mail címére kap tájékoztatást az áru kiszállításáról. Információkat munkanapokon (hétfőtől-péntekig) 8:00-16:00 óráig küldünk. Pénteken és ünnepnap/munkaszüneti nap előtti napon, illetve 1:00 óra után leadott rendelések esetén a következő munkanapon kap visszaigazolást a megrendelésről. A teljes fizetés bankszámláján történő jóváírásáig a megrendelt áru az Airpress Polska tulajdonában marad.
A megrendelés végrehajtása a przeźmierowo-i központi raktár készlet szintjétől függ. Fenntartjuk a jogot a rendelés törlésére, ha a termék nem elérhető. Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy előre nem látható körülmények miatt megváltoztassuk a szállítás időpontját vagy a részleges szállítást. Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevő felé a megrendelt áru késedelmével kapcsolatos következményekért.
Árak és fizetési módok
Árak
A www.airpress.hu weboldalon található összes ár Magyar Forintba(HUF) van megadva. A weboldalon a nettó és a bruttó árak is megjelennek.
A normál árak további értesítésig érvényesek. Az akciós katalógusok esetében az akciós árak csak a kampányidőszakban érvényesek.
A megrendelés visszaigazolásának kézhezvétele után az árakat csak az Airpress Polskán kívülálló gazdasági okok miatt lehet módosítani, pl. adóváltozások, árfolyam-ingadozások stb., valamint az ajánlatban feltüntetett árak nyilvánvaló hibái.
Fizetési módok
Vállalatként minden értékesítési csatornán választhatja a számlás fizetést. Halasztott fizetési mód esetén a szokásos hitelképességi ellenőrzést végezzük. Ez azt jelenti, hogy ennek hiányában proforma számla alapján tudunk előleget kérni. Környezetvédelmi törődésünk azt jelenti, hogy a számlákat elektronikus formában (pdf fájlban) küldjük ki a Megrendelő e-mail címére. A számla fizetési határideje 14 nap. Időben történő fizetés hiányában törvényes késedelmi kamatot számítanak fel. A webáruházban történő rendeléskor a vásárló választhatja a kártyás fizetési módot.
Előleg/előleg fizetés
Amennyiben előre kívánja fizetni az árut, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálati Irodával, amely átveszi a rendelést és megadja a fizetéshez szükséges összes információt.
Szállítási idő és költség
A termékek normál szállítási ideje raktárról a vevőig kb.3-5 munkanap, a megrendelés elfogadásától és visszaigazolásától számítva. A kézbesítés munkanapokon 7:00 és 16:00 óra között, kizárólag postai címekre történik (postafiók címre nem szállítunk). A 30 kg-ig terjedő csomagok kézbesítését a DHL szállítmányozó cég, az ennél nagyobb tömegű csomagokat a DB Schenker vagy az Airpress szállítja.
Csomagok 30 kg-ig - szállítási költség: nettó 1750 HUF
Csomagok 31-től 50 kg-ig - szállítási költség: nettó 5250 HUF
51 kg feletti csomagok - szállítási költség: nettó 10.500 HUF
A szállítási díjak egy rendelés összértékén alapulnak. A nettó 105.000 HUF feletti teljes összegű rendelését ingyenesen szállítjuk ki. A szállítási költség az eladási bizonylaton szereplő termék árához hozzáadódik.
További szolgáltatások
Az áru elhozatala
Az Airpress Polskától normál kiszállítóként szállítjuk az árukat. Ez azt jelenti, hogy ezek nem tartalmazzák az áru behozatalát. Ha a cégen/ingatlanon belül szeretne árut bevinni, felár ellenében lehetőség van ilyen szolgáltatás megszervezésére. Kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához, amely tájékoztatást ad a költségekről.
Összeszerelési szolgáltatások
Az ügyfél kérésére az Airpress Polska szerviz osztálya segít a megvásárolt Airpress készülékek beszerelésében. A vásárolt készülék típusától függően a telepítési szolgáltatás ingyenes. A szolgáltatásról és az esetleges költségekről a Szerviz Osztály ad tájékoztatást.
A vevőnek felróható okok miatti szállítási késedelem
Ha az Airpress Polska az Átvevővel, a Vevővel kapcsolatos okok miatt nem tudja szállítani az árut, a megrendelést visszaküldi a szállítmányozó cégnek. A szállító cég felveszi a kapcsolatot a Vevő Ügyfelével az új szállítási időpont egyeztetése érdekében. Ebben az esetben a szállítási díj újra felszámításra kerül.
Ha a rendelést az első kézbesítési kísérlettől számított 3 napon belül nem kézbesítik, akkor az áru terminálon történő tárolásának költsége nettó 4300 HUF naponta a szállítás időpontjáig. 5 nap elteltével az árut visszaküldik az Airpress Polskának.
Szállítás előtt a következőket kell tennie:
- Győződjön meg arról, hogy az áru átvételére jogosult személy a szállítási címként megjelölt címen tartózkodik
- Értesítse az Airpress Polskát, ha a járműforgalomban különleges korlátozások, fizikai akadályok vagy egyéb problémák vannak a megadott címen a helyszínre való eljutás során.
- Nagyobb szállítmányok esetén a kirakodáshoz teherautóhoz vagy rámpára kell hozzáférni. A kirakodáshoz szükséges felszerelések meghatározásához kérjük, forduljon Ügyfélszolgálati Irodánkhoz
- Fontolja meg a kézbesítési szolgáltatás megrendelését az Ügyfélszolgálati Irodán/Szolgáltatási Osztályon keresztül, hogy minimalizálja a szállítmányok saját szállításával járó esetleges károk és kellemetlenségek kockázatát.
Szállítás
Amikor a megrendelt áru elhagyja a központi raktárt/gyártó székhelyét, e-mail címére kap tájékoztatást az áru kiszállításáról. Tartalmazza a fuvarlevél számát és egy linket a szállítmányozó cég weboldalára, ahol nyomon követheti a küldeményt.
Csomagok/kis méretű küldemények
A csomagokat a kézbesítési szabályzatnak megfelelően kézbesítjük, a csomagokat a megrendeléskor megadott kézbesítési címre kézbesítjük: irodába, főkapuba, fogadó vagy kirakodó irodába.
Raklap/túlméretes szállítmány
A kiszállítás a megrendeléskor megadott címre DAP feltételekkel, munkanapokon (h-P) 7:00-16:00 óráig történik. A szállításról a fuvarozó cég nem köteles az Átvevőt értesíteni*. Ha az áru átvételéért felelős személy nem tartózkodik a feltüntetett címen, a Schenker az Ügyféllel történt előzetes telefonos egyeztetést követően újabb kézbesítési kísérletet tesz. Ebben az esetben a szállítási díj újra felszámításra kerül.
*Lásd: További szolgáltatások – Telefonos kézbesítési értesítés
Késés a szállításban
Az eladó nem vállal felelősséget a nem az eladó hibájából eredő szállítási késedelem következményeiért. Abban az esetben, ha a megrendelés egyes elemeinek szállítási dátumai eltérnek, fenntartjuk a jogot részrendelés kézbesítésére. A részleges szállítások nem járnak többletköltséggel a Megrendelő számára.
Szállítási sérülés és az áru helytelen szállítása
Kérjük, hogy a csomagot a futár jelenlétében ellenőrizze, hogy nincs-e rajta külső sérülés, pl. szakadt fólia, sérült sarkok, szakadt kartonpapír. Az áru átvételekor a csomagoláson látható sérülések esetén a vásárló köteles a fuvarlevélre feljegyzést tenni. Őrizze meg és fényképezze le a címcímkét, valamint a raklapokat és dobozokat, amelyekbe az árut becsomagolták.
A Vevő köteles ellenőrizni a küldemény állapotát, és az áru esetleges sérülésével kapcsolatos kétség esetén köteles ezt a tényt a fuvarlevélen feltüntetni, és az árut kiszállító futárral kárbejelentést tenni.
A jegyzőkönyv megírásának szükségessége a közlekedési törvényből következik:
Ha a küldemény kézbesítését követően kívülről nem észrevehető veszteség vagy sérülés derül ki, a fuvarozó köteles a küldemény állapotát a sérülés felfedezését követően haladéktalanul bejelentett meghatalmazott kérésére, de legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 7 napon belül.
Amennyiben a megrendelt árutól eltérő árut kap, vagy a megrendelés hiányos, kérjük, jelezze ezt az Ügyfélszolgálati Irodán. A megrendelésnek megfelelő árut azonnal postázzuk, szállítási díj nem kerül felszámításra.
A károk egyéb okai és az áruk szállításának késése
Az Airpress Polska nem vállal felelősséget a törvények/rendeletek hatályba léptetéséből, kormányzati lépésekből, mozgósításból, háborúból, valutakorlátozásokból, politikai változásokból, informatikai rendszerhibákból, a beszállítók hibáiból vagy korlátozásaiból, sztrájkokból, kizárásokból, bojkottokból, blokádokból eredő károkért és késedelmekért. vagy más hasonló körülmény, amely a társaság működését olyan mértékben akadályozza vagy hátráltatja, hogy az csak aránytalan anyagi forrás mellett tudja működését folytatni.
Pénzvisszafizetési garancia / Áruvisszaküldési jog / Garancia és reklamáció
Vállalkozást nem folytató természetes személyek (B2C szektor) legfeljebb 14 napon belül jogosultak az áru visszaküldésére - vonatkozik a normál ajánlatra. Nem vonatkozik a B2B szektorból származó ügyfelekre. Nem tartalmazza az egyedi, egyedi méretű* és nagy rendeléseket**.
* Például egy egyedi gyártású pneumatikus rendszer
** A nagy megrendelések sok azonos típusú tételből állnak
A vásárlónak csak addig van joga a csomagolás felbontására és az áru megtekintésére, ameddig a vásárlással való elégedettsége megítélhető. Az áru visszaküldése érdekében a terméknek használaton kívüli állapotúnak és eredeti csomagolással kell rendelkeznie. A visszaküldött árunak is hiánytalannak kell lennie, azaz minden alkatrésznek, tartozéknak, kézikönyvnek stb.
Ha a rendelés egészét vagy egy részét szeretné visszaküldeni, erre a Visszaküldés részben meghatározott feltételek szerint van lehetősége.
Visszatérés
Visszaküldéskor Ön viseli az Airpress Polska felé történő szállítás során az áru sérülésének kockázatát. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az áru biztonságosan az eredeti csomagolásba legyen csomagolva. A visszaküldött árunak hiánytalannak kell lennie, azaz tartalmaznia kell minden tartozékot, használati utasítást, stb. Megvizsgálják, hogy nem sérültek-e, változtak-e és változtak-e.
A fogyasztók jogairól szóló törvényben meghatározott szerződéstől 14 nap áll rendelkezésére, amely idő alatt a visszaküldés indoklása nélkül visszaküldheti az árut (Jog. Közlöny 2014. évi 827. tétel). Ezenkívül az Airpress a vásárlástól számított 60 napra meghosszabbítja az áru visszaküldésének törvényi lehetőségét, feltéve, hogy az árun nem láthatók a használat látható nyomai és eredeti csomagolása van.
Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?
A megvásárolt áru visszaküldésével kapcsolatos döntés (vásárlási tévedés, igény szerinti eltérés) esetén kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához az optimális visszaküldési mód meghatározása érdekében. Az áru visszaküldésének költsége a visszaküldőt terheli.
Egy folyamatban lévő megrendelés törlése esetén kezelési költséget számíthatunk fel Önre.
Személyes visszaküldést is engedélyezünk a cég Poznań melletti Przeźmierowo-i központjába.
Visszatérítés
A visszaküldés banki átutalással történik a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra, általában a visszaküldés kézhezvételét és elfogadását követő 14 napon belül, kivéve, ha a szállított áru hibáját vagy hiányosságát észlelik.
Garanciális feltételek és reklamációk
Cikk alapján. A Polgári Törvénykönyv 558. §-a 1. §-a értelmében az Airpress Polska fenntartja a jogot, hogy a garanciális felelősségét kizárja. Az Airpress Polska célja mindig is az volt, hogy a vásárlók biztonságos vásárlást biztosítsanak. Éppen ezért minimum 2 év garanciát adunk a teljes kínálatra.
A jótállás az áru gyártási hibáira és a jótállási idő alatt bekövetkezett sérülésekre vonatkozik. Nem tartozik azonban ide az áru rendeltetésellenes használatából, valamint a termékek megjelenésének és működésének megváltoztatásából eredő hibák. Visszaküldéskor az árut ellenőrizzük sérülések, változtatások és átalakítások szempontjából.
A fogyasztoi eszkozokre a gyártói garancia vonatkozik.
A panaszokat írásban kell benyújtani. A reklamáció elbírálásának határideje (hiba elhárítása, a termék hibásra cserélése) a megfelelő határidőn belül, a lehető legrövidebb időn belül történik. A reklamáció elfogadásáról a reklamáció benyújtásától számított 14 napon belül adunk választ, e határidő elmulasztása a reklamáció teljes körű elfogadását vonja maga után.
Természetes személyeket is 2 év garancia illeti meg az áru fizikai hibáira.
Sütik
Felhívjuk figyelmét, hogy a weboldalunkon elérhető tartalom optimalizálása, a kommunikációs, statisztikai és hirdetési folyamatok javítása, valamint az ajánlatok egyéni igényeihez igazítása érdekében sütik segítségével, mentett információkat használunk fel.
A sütik ket a felhasználó a web böngészőjének beállításain keresztül szabályozhatja.
Weboldalunk használata a cookie-beállítások módosítása nélkül azt jelenti, hogy azok az Ön számítógépének memóriájában tárolódnak.
Weboldalunk használatával Ön hozzájárul a sütik használatához.
A sütikkel kapcsolatos részletes információk a Tájékoztató a sütikről oldalon és az Elektronikus Kommunikációs Hivatal honlapján találhatók.
ügyfélszolgálati iroda
Telefon: +48 61 652 57 00
Fax: +48 61 652 57 01
E-mail: bok@airpress.pl
Az e-mailben küldött megkeresésekre 48 órán belül vagy a következő munkanapon (szüneti napokon küldött megkeresések esetén) válaszolunk.
Telefon: Hétfőtől Péntekig 8:00-16:30
Postázási cím:
Airpress Polska Sp. z o.o.
utca. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
NIP szám: 852-23-76-978
Üzleti feltételek
Lehetőség van a Vevővel külön adásvételi/szállítási szerződés megkötésére a leadott rendelésen felül, ha a Vevő a megrendelésben ezt kéri. A szerződés egyéni Vevő számára készült, és a fogyasztókra és a nem fogyasztó Vásárlókra vonatkozó hatályos jogszabályoknak, valamint a jelen Szabályzat rendelkezéseinek megfelelő rendelkezéseket tartalmaz.
Vita esetén inkább békés úton rendezzük az ügyet, szem előtt tartva cégünk megbízható vállalkozói képét.
Adatkezelési tájékoztató / Marketing célú adatkezelés
A megrendeléshez a következő adatokat kell megadni: vezeték- és vezetéknév/cégnév, adóazonosító jel, cím, e-mail cím és elérhetőségi telefonszám. Ezek az információk az áruk kiszállításához és az esetleges visszaküldések és reklamációk feldolgozásához szükségesek.
A megrendelés az Airpress Polska szabályzatának elolvasását és elfogadását jelenti.
A közölt információkat analitikai célokra, ügyfél adatbázisok létrehozására és marketingstratégiák kidolgozására, valamint a cég fejlesztési céljaira, valamint a társasággal szemben támasztott jogszabályi követelmények teljesítésére is felhasználjuk. Az ügyfélnek jogában áll tiltakozni az adatok marketing célú felhasználása ellen. Ehhez vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálati Irodával.